Léto klepe na dveře, přišel čas se opět zajímat o svou postavu, ale vaše hýždě ztrácí tvar i pružnost? V tomto článku se s vámi podělíme o 5 tajemství, které vedou k dokonalému pozadí.

Není žádným tajemstvím, že všechny ženy (a mnohdy i muži) sní o atraktivních hýždích, ale roky a sedavý způsob života na této choulostivé části ženského těla zanechává negativní stopy: hýždě ztrácí svůj tvar i pevnost. To však neznamená, že by se měl člověk uchýlit k plastickým operacím. Existuje řada alternativních prostředků, mezi které patří správná strava a pravidelní cvičení. Rádi se s vámi podělíme o užitečné tipy.

CVIKY

Existuje řada cviků, které hýždě posilují. Nejdůležitější však je to, abyste si na cvičení opravdu našli čas a nic neodkládali „na potom“. Jen pravidelnost vám zaručí trvalé a efektivní výsledky.

Dřepy

Dřepy jsou jedním z nejdůležitějších cvičení pro všechny, kteří chtějí mít dokonalou postavu. Nejen, že pomáhají posilovat hýždě, ale i sousedící svaly.

Cvičte následovně: postavte se rovně, nohy jsou roztaženy do šíře ramen, hýždě zatáhněte, přeneste váhu celého těla na paty a poté pomalu snižte pánev ohýbáním nohou v kolenou, vraťte se do výchozí pozice. Nepřetěžujte své tělo, začněte s 10 dřepy za den, jejich počet postupně zvyšujte.

Dřepy s výskokem

Stůjte vzpřímeně, nohy jsou opět rozkročeny do šíře ramen, hrudník směřujte dopředu. Nyní přeneste váhu na paty, dřepněte si, vyskočte a vraťte se do původní pozice.

Skákání přes švihadlo

Pravidelné skákání přes švihadlo se doporučuje všem, kteří sní o bezchybné postavě, protože tímto cvičením posílíte všechny skupiny svalů. Přes švihadlo skákejte po dobu 1 – 2 minut, udělejte si krátkou přestávku (asi 30 sekund) a poté znova skákejte 2 – 5 minut. Navzdory tomu, že se toto cvičení zdá jednoduché, vyžaduje velkou fyzickou námahu a rychle vede k výsledkům.

Běh do schodů

Běh do schodů je skvělým cvičením, protože u něj vyvíjíte potřebné zatížení svalů nohou a hýždí. Navíc nevyžaduje žádné náčiní a můžete ho provádět každý den. Schody si vždy počítejte a postupně přidávejte jejich počet.

Vyjít schody můžete i po špičkách a snažit se neohýbat nohy v kolenou. Postupně zvyšujte rychlost cvičení i počet schodů. Čím rychleji do schodů poběžíte, tím dříve budete mít vaše hýždě pevné.

Step

K tomuto cvičení nepotřebujete žádné speciální stroje, postačí vám první schod vašeho schodiště. Pokud cvičíte v bytě, můžete využít stepy. Postavte se před první schod a střídavě našlapujte na jeho kraj – levou a pravou nohou. Toto cvičení je zaměřeno na stejnou svalovou oblast, jako běh do schodů, akorát není tak náročné.  Nezapomeňte, že pro získání výsledků je třeba cvičení provádět pravidelně a postupně zvyšovat zátěž tak, aby nedošlo k poškození svalů.

Chcete se stát hrdým majitelem krásných hyždí? Začněte s těmito cviky už dnes.