CVIČENÍ SPORT

Pegboard – ultimátní pomůcka pro posilování s vlastní vahou

single-image

Posilování s vlastní vahou – kalistenika – by se dalo označit za královskou disciplínu fitness. Jeho cílem je především dokonalé ovládnutí vlastního těla. Kalistenice se minimálně okrajově věnuje téměř každá sportovní disciplína. Setkáte se s ní při crossfitu, bojovém umění i tanci.  Je neodmyslitelnou součástí OCR závodů, běhu i tradičního posilování.

Hranice vlastního těla můžeme posouvat celoživotně. Přitom k tomu nejsou nezbytně nutné ani žádné nástroje a už vůbec ne přístroje. Přesto se v určitou chvíli pomůcky, které nám s rozvojem síly pomohou, hodí. Obzvlášť ve dvou fázích tréninků s vlastním tělem.

Posilování s vlastním tělem – vybavení pro začátečníky

Na začátku budeme potřebovat různé překážky, které nám pomohou dostat se do formy.

Pojďme si to ukázat na kliku.

Na začátku většina lidí, kteří s posilováním začínají, obyčejný klik jen tak nezvládne. Rozhodně ne správně. Proto budete na začátku potřebovat zeď u které začnete dělat kliky ve stoje. U tohoto typu kliku nesete pouze 10 % svého těla a vaše svaly si na tento pohyb brzy zvyknou. Překážku budete postupně snižovat.

Využijete tak i kuchyňskou linku, jídelní stůl, gauč, konferenční stolek… V posilovně pak můžete ke stejnému využít plyoboxy.

Pokročilí i začátečníci v kalistenice ocení také hrazdu – alespoň tu do dveří. K dokonalé formě a ovládnutí vlastního těla vám pomohou také gymnastické kruhy či posilovací gumy.

Vybavení pro pokročilé

V posilování s vlastním tělem neexistuje cílová rovinka, kde byste si mohli říct, že už umíte vše. Vždy se je kam posouvat. Už umíte i stojku na jedné ruce? A co klik na jedné ruce?

80 obtížností „obyčejného“ kliku

Přesto se člověk občas dostane do chvíle, kdy touží po něčem novém. Trochu narušit rutinu. Zkusit něco extrémnějšího.

Nového. Zajímavého.

Něco, co nám poskytne výhodu…

Poznáváte se?

Právě pro vás máme v nabídce e-shopu PEGBOARD!,

Tuhle hračku rádi používají crosfiťáci, jedná se také o častou překážku na OCR závodech. Právě pegboard totiž ukáže, co ve vás skutečně je.

Na pegboardu se naučíte používat horní část těla a zdolávat překážky s grácií, kterou vám bude i Indiana Jones závidět.

Pegobaord je vhodný pro začátečníky (přesto však budete k přitahování a ručkování potřebovat už dostatek síly v horních končetinách) – jak na to se můžete podívat například v tomto videu:

Ale zábavu si s ním užijí i ultimátní profíci.

Jednou z výhod pegboardu je, že i na něj vám doma stačí pro maximální účinek i naprosté minimum místa.

Pokud hledáte do domácnosti jedinou fitness pomůcku, která vám pomůže dosáhnout vašich cílů, pegboard společně s hrazdou by se rozhodně měli stát vašimi favority.

Mohlo by se Vám líbit